| Subcribe via RSS .

Plagiatorii Okazii.ro si Neobizz.ro

16 October 2008 | Scris de: ionut_d | 20 comentarii. Scrie si tu
Postat in Critica in eter, Oh, Romania..., Pe internet, Prostia omeneasca

Scriam recent, ca imi e si lene sa caut unde, ca okazii si-a schimbat fata. Ca utilizator “din cand in cand si nu prea des” de astfel de categorie de site-uri mi s-a parut ceva fenomenal, o adevarata schimbare. Insa nu a fost chiar asa. Okazii.ro este o copie crasa, o plagiatura ieftina a ebay.com si cu multe bug-uri functionale pe care le-am aflat de la un amic utilizator inrait okazii.ro si de pe blogul lui AndreiR. Afland toate astea nu m-am mirat prea mult din motive despre care o sa vorbesc la un moment dat, in acest moment preferand sa tac pentru linistea mea imediata.

Ei bine, se pare ca marile companii sunt zgarcite in a plati oameni de creatie buni, si pe langa….okazii.ro nici concurenta lor nu e mai prejos, si ma refer aici la neobizz.ro, serviciu neogen.ro. Pe cine au plagiat? Au plagiat acest site: http://toronto.kijiji.ca/ . Cam seamana, nu? Si asta nu e tot. Domnii de la neobizz.ro copie anunturile de pe alte site-uri fara voia celui care a postat anuntul, cum ar fi un amic de s-a trezit cu anuntul aici fara sa il puna macar si care contrar credintelor voastre, nu a fost bucuros ca i s-a copiat anuntul fara voie. E si normala supararea, nu credeti?!?!

Companii de toata jena cu pretentii mari… dar asta este o alta poveste, de fapt un roman foileton pe care o sa il povestesc candva.

Comments

comments

20 Responses to “Plagiatorii Okazii.ro si Neobizz.ro”

  1. Simple comenta:

    Kijiji e un serviciu oferit in mai multe tari si tine de Amazon (sau ebay? nu mai tin minte). Si da, 90% din companiile si site-urile din Romania sunt copiate sau inspirate din afara, iar asta pentru ca acele servicii functioneaza acolo, iar daca un sistem a fost dovedit bun acolo, de ce nu ar merge si aici? Vorba unui mare om…de ce sa reinventezi roata cand poti si asa sa duci caruta la destinatie? Chiar si tu personal, nu te-ai mai obosit sa iti faci un site, sau sa inveti sa il faci, pentru ca nu-i asa, a fost mai usor sa instalezi WordPress-ul. Bine, nu se compara, insa e si asta un punct de vedere, nu?


  2. ionut_d comenta:
    1

    De acord cu tine. Insa, eu nu ma laud ca am lansat un nou site programat de mine. Da, folosesc un CMS facut de cei de la WordPress.com, asta nu este un secret. Okazii si Neobizz s-au laudat cu mare pompa ca au lansat un nou design! Care…nou?!?! Okazii cel putin nici macar o parte functionala calumea nu au pus si spun asta bazandu-ma pe injuraturile pe care si le-au luat de la un coleg de birou care are afaceri pe okazii.ro, eu nefiind un utilizator zilnic ca si el.


  3. SisiRed comenta:
    2

    Exact…aici nu intra comparatie. Una este sa copiezi ideea, alta este sa copiezi la modul nesimtit pana si culorile. Pana la urma mai toate site-urile urmeaza un trend, deci se reproduc sau se “copiaza” niste idei. Dar repet … eliminand o bara functionala, nu poti spune ca nu ai copiat un alt site.

    Iar in legatura cu blogurile … si normal ca nu te apuci de nebun sa-ti construiesti tu un blog de la 0 atata timp cat sunt entitati care ofera !!! platforma !!! adica iti permit sa folosesti softul lor pe care ei il pun la dispozitie. Nu cred ca ebay sau kijiji spun … luati si faceti ce vreti cu scripturile noastre.

    Si acum legat direct de subiect da, sunt furaciuni, din surse 99 % sigure 🙂


  4. Saturnianul comenta:
    3

    Cele doua site-uri cam seamana ca doua picaturi de apa, da :d

    Dar… La CMS un nou design poate avea doua aspecte: fie folosesti un template luat de pe net (cu bani sau free) care iti place ca dispunere in pagina a elementelor si te apuci sa o personalizezi la schema de culori, meniuri, fundaluri, bannere etc., fie scrii de la zero un template pentru CMS-ul respectiv. In ambele cazuri este vorba de un nou design, sigur cu laude mai multe pentru template-ul creat “from scratch”.

    Chiar daca este un template gata facut pe care il modifici/personalizezi, asta presupune sa umbli in cod + foaia de stiluri. Trebuie sa stii ce faci si sunt chestii de design pe care poti sa ti le asumi, desigur cu credits pentru cel care a facut structura template-ului. Dar este un nou design.

    Design nou nu inseamna sa scrii de fiecare data un template de la zero. Iti pot face o matrita de template care structural e identica si sa construiesc avind la baza aceeasi matrita desing-uri diferite.


  5. ionut_d comenta:
    4

    De acord, dar sa copii “mot a mot” ca sa zic asa, pana si marimea fontului, si culoarea, si structura site-ului si sa te lauzi cu “un nou design” este…cam deplasat.


  6. Serban comenta:
    5

    Mi se pare normal sa se copieze. Acesta este nivelul. In tari precum Romania se imita ceea ce se inoveaza in tari ‘dezolvate’ (unde se intampla ca sursa inovatiei sa fie tot emigranti din tari ‘in curs de dezvoltare’ platiti cu salarii medii pentru tara adoptiva, dar mari pentru cea de provenienta). Asa e mai simplu, mai comod, mai ieftin, deci mai profitabil. Mai romaneste.


  7. Stresu comenta:
    6

    Mai mister Ionut, ai inceput sa arunci cu noroi total aiurea din punctul meu de vedere. Da, okazii seamana cu ebay. Semana si inainte dar mai putin. O data cu noul look au venit si modificari in site la modul de operare, modificari care la fel ca la orice versiune noua de software vine si cu buguri. Buguri care sunt corectate pe parcurs. Aveam alta parere despre tine, despre personalitatea ta, dar poate m-am inselat de la inceput. Iti place sa arunci cu noroi in lucrurile pe care le-ai lasat in urma. Te face sa te simti mai barbat? Mai bine? Mai intelept? Mai destept? Numai tu stii.
    Apropo… nu merge butonul de dezabonare 🙂
    Stresu tau de serviciu


  8. Andrei Rinea comenta:
    7

    Domnu’ Ionut as putea sa scriu si eu un mare post lung si suculent doar pe tema “SPAM-ul de la Comentez.ro” – de unde imi apar tot felul de anunturi pe care nu le-am cerut si nu le-am bifat.

    Eu vad mai degraba aceasta campanie a ta de aruncat cu noroi ca fiind corelata cu plecarea ta din Gazduire/NCH, ceea ce mi se pare josnic.


  9. Bagy comenta:
    8

    mi se pare ca lumea nu are ce face pe aici… ce pacat ca va certati intre voi si nu nimeni nu are nimik de castigat… Opriti-va la comentarii. Lasati noroiul si alte chestii de genul asta. E urat si nu e civilizat. Nimeni nu are niciun interes nici sa sustina nici sa atace okazii sau pe altcineva. doar comentam.civilizat – credeam eu.


  10. GooFy comenta:
    9

    Intr-adevar… eu sunt colegul acela si injuriile au fost, sunt si vor continua pana cand acel pret “profesional” va reflecta si calitatea serviciului.

    Succes cu blogul… I like it chiar daca e o furaciune de la WordPress (rautacios) 😀


  11. ionut_d comenta:
    10

    @Stresu, total aiurea din puctul tau de vedere. Nu am de gand sa mor prea repede. Mai discutam pe tema asta. Exista lucruri pe care tu nu le stii si crede-ma ca sunt prea finut inca…

    @Andrei, exista dezabonare :). Josnice sunt alte lucruri, dar asta e o alta poveste… Cat despre plecarea mea din grupul amintit, nu sunt eu de vina ca in viziunea lui “nimeni nu pleaca in relatii bune” si ca esti vazut dupa ca un tradator de ultima speta. Si crede-ma acest post si altele nu au facut decat sa ma faca sa cunosc oameni asemenea mie. A naibii treaba, toti suntem la fel, nu? Ca sa plec trebuie sa mint ca mama e pe moarte si ca ma mut in alt oras, nu-i asa?


  12. ionut_d comenta:
    11

    Razvan, cand cineva te arunca in balta cu noroi ce vrei sa fac? sa ma scufund singur si sa multumesc pentru asta?!

    Andrei, tu arunci cu noroi in cei care nu sunt de acord cu compania la care lucrezi tu si nici macar nu o conduci tu. Am voie la o parere, nu-i asa? Am voie sa nu imi placa plagiatul, nu-i asa? Aaaaa, nu-i asa pentru ca si tu ai semnat o fituica care incalca constitutia si care din punct de vedere juridic este NULA!!!


  13. Nimic de zis: mult de comentat! » Blog Archive » Okazii, o noua campanie comenta:
    12

    […] Plagiatorii Okazii.ro si Neobizz.ro […]


  14. boscu comenta:
    13

    Vreau sa stiu si eu cum este facut http://www.okazii.ro poate cineva sa imi explice?


  15. Andrei Rinea comenta:
    14

    @boscu: Cum adica cum e facut? Ce tehnologii sunt folosite, arhitectura aplicatiei, hardware-ul folosit? Ce anume?


  16. uzer comenta:
    15

    Din pacate se fura la greu pe okazii; uite probe: http://www.youtube.com/user/granzit
    http://www.youtube.com/user/corsix1


  17. Andrei comenta:
    16

    Sa fure, dar macar sa scrie corect romaneste si sa recunoasca hotia. Mama lor de furaciosi….

    http://blog.cobe.ro/index.php/2009/09/furaciuni-de-okkazii/


  18. ionut_d comenta:
    17

    :)) Penibil…


  19. io comenta:
    18

    Buna ziua,
    Numele meu este Paul Roman si sunt inspector principal de politie in cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane,
    Directia de Combatere a Criminalitatii Organizate, Serviciul de Combatere a Criminalitatii Informatice.
    Am primit spre solutionare sesizarea dvs. referitoare la posibile fraude pe site-ul okazii.ro. In acest sens va invit la sediul nostru din mun. Bucuresti, Sos. Stefan cel Mare nr.13-15, sector 2,in vederea lamuririi mai multor aspecte referitoare la aceasta sesizare.
    Daca nu puteti sau nu doriti sa va prezentati, va rog sa detaliati modalitatea in care ati fost fraudat precum si un eventual prejudiciu suferit. De asemenea, va rog sa imi comunicati un numar de telefon la care puteti fi contactat.
    Va multumesc.

    Cu stima,
    Paul Roman

    Inspector principal de politie PAUL ROMAN
    Inspectoratul General al Politiei Romane
    Directia de Combatere a Criminalitatii Organizate
    Serviciul de Combatere a Criminalitatii Informatice
    Adresa: str. Stefan cel Mare nr.13-15, sector 2, Bucuresti
    Tel.021.208.25.25 int.26782
    Fax.021.310.04.19
    Mobil: 0743.163.634

    ÃŽn data de 15 martie 2010, 21:06, carma123456@gmai.com a scris:
    FRÁUDĂ, fraude, s.f. Înșelăciune, act de rea-credință săvârșit de cineva, de obicei pentru a realiza un profit material de pe urma drepturilor altuia; hoție. ♦ Sumă sustrasă prin înșelăciune, prin defraudare.
    FRÁUDĂ s. (JUR.) delapidare, escrocherie, hoție, (livr.) malversație, (fig.) mâncătorie. (A comite o ~.)
    Deci okazii are un regulament; infect abuziv, ilegal, de tip mafiot…nu conteaza; o sa-l luam drep etalon si litera de lege; si o sa lucram cu materialu clientului; si tot frauda iese chiar si dupa regulamentul lor atat de ilegal…
    De exemplu…. Daca eu vreau sa bag si sa platesc doar cate poze vreau, inseamna ca asta e dorinta mea si ca atat sunt dispus eu sa platesc; si ei spun ca asa va fi, ei spun ca vei plati pentru cate poze bagi; dar eu demonstrez ca ca tu platesti si de zeci de ori mai mult fara ca sa stii; dar ei stiu, fiindca asa au programat ei softul. Si din moment ce i-am sesizat de mai multe ori timp de 9 luni, pana acum, si ei m-au ignorat continuu….partial, findca au trecut la represalii; mi-au dat in cap pe situl lor…si nu numai…confiscandu-mi abuziv, adica ilegal si banii din cont….pe principiul; facem ce vrem cu banii vostrii; si daca comentati va dam prin gura( sunt zeci de miii de posesori de cont in euro, pe okazii. ro care beneficiara de ”serviciile si faciilitatile” oferite de acesta structura mafiota…da lumea n-are curaj sa comenteze; fiinca stie ca legi exista si se aplica corect; numai in alte tari europene…romania e doar si numai in balcani. Vreau sa spun ca mantocaraia asta mafiota, nu e o chestie nevinovata, gen; tata florea vinde seminte pe domeniul public; e o chestie de mare amploare care lucreaza cu banii si conturile a mai multor zecii de mii de persoane….Echivalentul lor in numar atat mare de conturi mai au doar bancile….cu deosebirea ca institutiile bancare au un cadru legal bine delimitat…

    Nu sunt fun geniu; da banuiesc sigur ca doar o institutie de stat acreditata de lege ; poate pune sechestru pe orice inclusiv pe cetateni; si pare a avea o mare legatura doar cu justitia.
    A devenit okazii.ro judecatorie sau tribunal? Ca eu n-am gasit fun articol de lege care sa prevada asta. Ce lege ii da dreptul acestei structuri mafiote sa-si aroge putere judecatoreasca. Adica sa-ti ceara sa ai si sa bagi bani in cont la ei; dar sa nu ai posibilitate sa-i recuperezi; daca te razgandesti, daca te muti pe alt site; sau daca te suspeneda ei cu sau fara motiv. Okazii este o structura ilegala, abuziva; care iti cere bani in avans pentru niste servicii care trebuie platite; dar care isi rezerva dreptul de a le mai si efectua… structura abuziva care funtioneaza pe pe principiul; dai banii obligat; si la revedere…ciocu mic… ca te facem varza… Cine ne protezeaz pe noi ca cetateni platitori de taxe si impozite fara numar de structuri mafiote cu comportament abuziv si dictatorial gen okazii…ca eu caut institutia de 1 an, si tot n-am identificato inca? Traim intr-o lume de cretini ; in care problema nationala e cum sa taxam vrajitoarele…..Da netu ma frate….netu ….unde se face , desface ; negocieaza; vinde sau absolut cumpara orice; unde sa mutat totu. cui ii ramane; pa astia cine ii disciplineaza; vrem sa aplicam legea cu vrajitoarele; da cu mafia informatica ce ne facem; ca-s banii multi aicea…conturi…reclame…inchiriere de spatiu… gazduire… etc. De astia cine se ocupa? Astia e in afara legii? Astia e noul Caritas sau FNI?
    Mai merge cu deastea in 2010; se mai permite asa ceva?…se pare merge cel putin la greu…

    – Totusi 8 luni de zile ; pentru accesarea unei sesizari; e prea mult in orice stat european; repet: e vorba de faptul ca au fost necesare 8 luni doar pentru a i se repartiza cuiva o plangere…. 8 luni e prea mult pentru orice stat european chiar si pentru a solutiona la propriu sesizarea….in finlanda sesizare- solutionare in medie 30 de zile..

    – Mai misterios si mai ciudat e faptul ca dupa 8 luni de la sesizare; se gaseste totusi cineva sa raspunda….de ce acum dupa 8 luni si nu dupa 1 dau 2 luni…sau 15 ani?
    – daca vi sa repartizat sesizarea mea…inseamna ca ati primit si cd-ul explicativ…si rezulta ca una din metodele de fraudare practicate de okazii.ro …va este deja accesibila.

    -Deci, am pretentia ca sunt oarecum un cetatean european; sau macar unul posibil dupa decizia comunitatii europene… si vreau sa fiu tratat ca atare…
    – Deci; nu trebuie sa fiu un geniu; nu trebuie sa am obligatoriu un grad ridicat de educatie; nu trebuie sa am o anumita orientare sexuale; e suficient sa exist si sa fiu cetatean roman nu doar european;….viu si cetatean sunt sigur….Care este istitutia platita din banii publici care, adica banii nostrii ; care daca nu ne protejeaza de sisteme mafiote; macar ar trebui sa o faca? Ca doresc sa o dau in judecata…fiinca asta chiar se poate? Daca trimiteam pe marte o petitie….tot primeam un raspuns dupa 8 luni( eu am trimis 3 sesizari acum 8 luni; 2 online, si una prin posta romana; toate facute in prezenta si cu concursul unor martori….adicale pot proba ca le-am facut…si ca nu sunt o fantezie de a mea…)

    In 8 luni se pot construi si piramide…

    I

    -Am pretentia sa fiu aparat si protejat de chestiile astea gen netbridge…din care face parte okazii.ro.
    Bun; in lumea civilizata; pentru fiecare chestie exista si o autoritate de reglementate sau de disciplinare… Ai o problema, o sesizezi; si se va rezolva… asta in alta tara…Am o intrebare legitima; tinand cont ca suteti o institutie bugetara; platita din banii nostrii; in afara de a vinde droguri, a lua mita, a impusca oameni aiurea pe strada; militia se mai ocupa si cu chesti normale; adica ceva pentru care a fost proiectata? Ca de la stiri cam asa arata in mare….cam asa se vede…
    – Exrocheria asta abuziva si ilegala dupa orice standard european; care se numeste okazii; din moment ce lucreaza cu oameni si cu banii acestor oameni; ar trebui sa respecte si sa aplice legile europene…
    – Deci, am fost fraudat cu minim 25 de euro; atata am reusit eu sa identific pana acum ; ca fiind frauda; 20 euro mi-au fost luati prin softul lor programat sa fraudeza…
    Adica; te fura cu pozele; care nu sunt gratuite…..de exemplu tu bagi doar 2, dar in final dar poti platii si pentru 20… si aceste mici ciordeli; daca se fac la multe licitatii si in multe luni sau ani si de la multi utilizatori; ca okazii are zeci de mii…se strang bani frumosi…
    – E ilegal si conform regulamentului lor infect; care prevede ca ca nu exista ciordeli ascunse; si ca pletesti doar ce bifezi si comisioanele aferente…
    Eu ma refer doar la vanzatori aici; fiindca ei sunt cei care cotizeaza si sunt sursa de fraudare; findca au banii de dat…chiar si fara sa stie ca li se iau…. oricum nu au alta alternativa..
    Ca sa fiu mai clar ; daca eu bifez 2 poze ; si daca ei imi spun ca am de platit 2 poze ; inseamna ca la final trebuie sa platesc doar 2 poze si nu 10 sau 15; deci daca amandoi suntem de acord ca trebuie sa platesc 2 poze; de ce ei imi iau fara ca eu sa stiu, bani pentru 15 poze de exemplu… dupa mintea mea asta se chiama frauda; atunci cand tu te servesti din; contul meu; dupa bunul tau plac; si asta nu e prevazut nici macar in regulamentul tau abuziv… Si cand de ”facilitatea” asta, beneficiaza zeci de mii de utilizatori; si cand tu ii anunti ca poate au softul varza, iar ei iti raspund ca asa e normal sa fie; si in afara de sicane si teroare pe net( tu bagi licitatii..ei le sterg…iti suspenda cotu cateva zile…apoi iti sterg toate licitatiile…etc..etc); nu te alegi cu nimic; si te scuipa abuziv de pe site ; findca ai avut tupeul sa comentezi, si ca tu vrei doar sa nu fi fraudat si furat dupa bunul lor plac, si vrei doar ca ei sa modifice softul masluit. Au si astia de la okazii, in comun ceva cu autoritatiel romane; de la prima sesizare facuta acum 8 luni si intr-o parte si in alta ; nu sa schimbat absolut nimic.
    Deci 20 de euro mi-au furat cu pozele; platite ca suplimentare dar ele nu existau defapt; 5-6 euro mi-au furat conform regulamentului lor infect; ca daca iti inchid contul, ca de exemplu abuziv, cum au facut cu mine; fiindca am avut tupeul sa comentez; trec banii tai pe numele lor; adica pun sechestru pe banii tai…ca asa vrea muschi lor… Cine le da lor autoritatea sa pun sechestru pe banii oamenilor? Normal iti trebie un mandat de sechestrare; confiscare etc. Astia chiar sunt de capu lor si legile europene sunt inconsistente; si ei pot teroriza lumea; cu sensul de a talharii; fara a a da socoteala legilor fie ele si cele roamnesti? Vad ca chitaie astia din guvern de bani; sa intre domne si pa net mai bine ; ce e bani si frauda la greu aici; cica sa mutat comertu si frauda in proportie de 95% pe net si netbrigge are o felie foarte mare….cea mai mare… Taxezi invalizi; taxezi muritori de foame; da…. mafioti deastia nu taxeaza nimeni…oare de ce? Am si eu o curiozitate; pa astia cine ii controleaza; cine ii contabilizeaza; ce taxe si cat platesc la stat; ce si cati bani spala astia….etc? Deci dupa mintea mea; in momentul in care tu ”oferi” niste servicii platite; deci lucrei contra cost ; pe banu cetateanului; trebuie sa respecti niste legi, niste chestii financiate. Adica e cineva capabil sa le faca un bilant contabil corect acestor infractori?… ma tem ca nu..

    Deci, eu am facut teste periodice de la prima sesizare a mea catre ei; si nu au modificat softul; am observat aceasta chestie acum 1 an si ceva; dar nu am sesizat-o; fiinca nu ma credeam inca don chihote…si nu vroiam sa devin ridicol( dupa standadul romanesc, ati cere drepturile legitime inseamna a fi cel putin ridicol…daca nu chiar nebun…fiinca nu ai nici o sanse…. da mai nou te poti plange si la alte porti…cele europene…si acolo chiar ai sanse…) Daca softul e original de acum cativa ani se poate deduce ca fraudeaza de cand sa intodus plata…la ei.
    Telefon nu folosesc; merge si meilu; iar sa vin la militie; n-am timp de pierdut aiurea…fiinca stiu ca nu exista dici un interes in a solutiona chestia…8 lui doar ca sa cireasza petitia….cam fo 500 sa o rezolve cineva ….nu cred ca asi apuca clipa….ca-s simplu muritor….Cand oi avea timp si bani o sa dau in judecata personal, statul roman si nu numai aici ci si in zona civilizata…de-i zice europena; cu martori, cu probe si cu pagubiti; momentan am deja un proces pe rol si imi ca ia toti banii; si mai am unul in proiect ; ambele cu statul roman pentru niste imobile. Deci doua metode de coirdeala probate folosesc; in principal; 1 una cu pozele; si a doua cu confiscarea banilor( eu am fost norocos, mai aveam 6 euro in cont; altii mai avea 99… si au pierdul mai mult). si mai suspicionez si ceva frauda de natura fiscala; adica ei trebe sa plateasca si un procent legal ; la stat ca toata lumea…sa fie…
    Singurul lucru care il mai pot face; e sa va trimit, cand am timp, un cd cu metoda de fraudare prin soft programat; cd care sa contina avi explicativ cu test de acum 8 luni si altul de acum 2 saptamani; copie mail ca am reclamat acum 8 luni la ei; si n-au schimbat softul cu unul corect. Sau daca ai cunostinte minime de tastatura…le iei de la mine din share din retea… unde o sa pun si chestia asta acum. Ca astia de pe ocazii numa in gaoz cu zicea presedintele, nu au intrat ca sa ma caute; binenteles ca nu pot dovedi mare lucru; fiindca…..e cam practic imposibil. Deci care e principiu de fraudare? E simplu; e ca la un supermarchet; tu bagi in cos obiecte; le citesti la un aparat; si arata un total de 75; te duci la casa iti cere 75; platesi cu cardu; da ei iti iau fara sa stii 375 de exemplu; chestia asta se chiama frauda sau eroare. eroare daca se inampla fara ca magazinu sa aibe vreo vina; si frauda daca cineva ii anunta si ei o mai practica chiar si dupa 8 luni la greu…
    Eu inteleg ca sunt interese financiare acolo mari…da legea…legea….institutiile… platite de noi unde e?
    Are romania institutii capabile sa-si protejeze cetatenii? daca da care sunt alea? sau care este? Astept sa primesc o indrumare spre o institutia abilitata finca voi nu sunteti aia; fiinca mi-a spus mie ca circa de politie inca de acum 8 luni; la informatii, ca n-are ei treaba cu netu; si sa incerc la protectia consumatorului…avem si probe avi cu camera ascunsa si… ceva martori…


  20. io comenta:
    19

    Buna ziua,
    Referitor la sesizarea dvs. va informez ca am demarat verificarile si, in functie de rezultatul acestora, se vor lua masurile legale.
    In continuare va rog sa imi comunicati datele dvs. de identificare (nume, prenume, adresa, etc.) deoarece pana acum am doar o adresa de email si contul creat pe portalul okazii.ro.
    In cazul in care doriti sa actionati in justitie administratorii site-ului okazii.ro va rog sa imi comunicati si suma cu care va constituiti parte civila.
    De asemenea, v-am rugat sa imi comunicati si un numar de telefon la care puteti fi contactat, solicitare ramasa fara raspuns din partea dvs.

    Va multumesc.

    Cu stima,
    Paul Roman

    Inspector principal de politie PAUL ROMAN
    Inspectoratul General al Politiei Romane
    Directia de Combatere a Criminalitatii Organizate
    Serviciul de Combatere a Criminalitatii Informatice
    Adresa: str. Stefan cel Mare nr.13-15, sector 2, Bucuresti
    Tel.021.208.25.25 int.26782
    Fax.021.310.04.19
    Mobil: 0743.163.634
    -Asta e tare…e tare rau… ”Referitor la sesizarea dvs. va informez ca am demarat verificarile si, in functie de rezultatul acestora, se vor lua masurile legale. ”
    De cand are romania tupeu si curaj sa se dea cat de cat la un investitor fie el si american…?
    Mie greu sa cred ca un ofiter cu gradul de capitan, absolvent de facultate, cu cunostiinte obligatorii de informatica, cred ca prevede obligatoriu functia; cu resursele politiei nationale… ar avea nevoie sa-mi cera mie adresa… dac va trebuie, o so aflati…singuri… daca n-o stiti deja… Am o fobie cu telefonu…nu vorbesc..ca ma radiaza…iar fix chiar nu mai am…
    – Pentru daune trebuie sa vorbesc cu un avocat…si n-am bani de avocat acum…
    – Cred ca poate sa ajunga si la 1000 de euro..( vindeam niste vechituri)
    Ca eu vindeam in jur de 20 000 000 in medie; findca unii care au cumparat o data aveau meilu si ma contactau de cate ori aveau nevoie, si nu mai vand….eu am muncit luni de zile sa fac poze sa scriu sa formez 1000 de licitatii; si toata munca mea sa dus…Si daca ar fi sa o fac de la capat asi pierde luni de munca; si daca asi plati pe cineva sa o faca mi-ar cere bani multi; adica sa ia 1000 de obiecte; da le face poze sa le faca descriere; sa le bage in licitatii…. uneori sistemu e asa de greoi ca nu poti baga mai mult de 5-6 pe zi. Si mi-am pierdut si reputatia de om foarte corect…pentru care am muncit minim 6 luni; si daca ar fi so iau de la capat; o sa cam somez buna bucata de vreme. Plus stresu si teroarea pshihica in care m-au tinut…Tote aceste, inconveniente, scimbari si modoficari sunt rezultatu interactiunii mele cu acest sait maifiot…Deci sunt o victima directa a asestei structuri necostitutionale…
    -Io pot sa cer si o suma simbolica,,,de 1 leu…ca in definitiv daca ii pune cineva la punct; adica ii reglementeaza vreo autoritte; si le scoate smecheria din cap; si ii pune pe drumul cel bun…cel al legii… sunt multumit…
    Adica sa-i oblige sa foloseasca un soft corect… sa aibe respect fata de utilizatori si fata de banii acestora… sa nu aibe comportament abuziv si dictatorial. Daca era un sait gratis nu asi fi avut pretentiile aste….finca nu ma putea frauda; dar staul roman ar fi putut fi fraudat; daca saitul fi avut surse de finantare gen reclame.. gazduire etc.. da nu ma afecta pe mine..direct…
    – Da pot fi reprezentat de dvs. va dau o procura dela notariat… si va faceti treaba cu spor…daca vreti sa solutionati chestia…
    – Daca asi crede in justitia romana, sau in politia romana macar timp de 20 minute; eram la dumneavoastra deja, fiindca aveam timp sa ajung…daca n-am ajuns …inseamna ca nu cred…
    – Sau dati-mi un formular sa fac o plangere oficiala….
    -In orice caz e tot adresa aia din sesizarea trimita prin posta…acum 8 luni…e valabila inca…Sau cauta-ma dupa ip, dupa contractu de la upc..ca ai resurse…dac vrei…
    – Si ulimul lucru; nu cred ca politia; are caderea, capacitatea si vointa sa solutioneze acest caz…
    -Procedura e alta; justitia romna….toate caile de atac… evident pierzi; apoi la inala poarta europeana . ..unde evident castigi…momentan n-am banii astia….si nici nu stiu daca mai am rabdare sa astept……
    ÃŽn data de 17 martie 2010, 15:40, Paul ROMAN a scris:
    – AfiÅŸaÅ£i textul citat –

    Buna ziua,
    Referitor la sesizarea dvs. va informez ca am demarat verificarile si, in functie de rezultatul acestora, se vor lua masurile legale.
    In continuare va rog sa imi comunicati datele dvs. de identificare (nume, prenume, adresa, etc.) deoarece pana acum am doar o adresa de email si contul creat pe portalul okazii.ro.
    In cazul in care doriti sa actionati in justitie administratorii site-ului okazii.ro va rog sa imi comunicati si suma cu care va constituiti parte civila.
    De asemenea, v-am rugat sa imi comunicati si un numar de telefon la care puteti fi contactat, solicitare ramasa fara raspuns din partea dvs.

    Va multumesc.

    Cu stima,
    Paul Roman

    Inspector principal de politie PAUL ROMAN
    Inspectoratul General al Politiei Romane
    Directia de Combatere a Criminalitatii Organizate
    Serviciul de Combatere a Criminalitatii Informatice
    Adresa: str. Stefan cel Mare nr.13-15, sector 2, Bucuresti
    Tel.021.208.25.25 int.26782
    Fax.021.310.04.19
    Mobil: 0743.163.634

    Subject: Alo… alooooo…cine apara cetateanul, de mafia romaneasca de pe net…?

    Buna ziua,
    Numele meu este Paul Roman si sunt inspector principal de politie in cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane,
    Directia de Combatere a Criminalitatii Organizate, Serviciul de Combatere a Criminalitatii Informatice.
    Am primit spre solutionare sesizarea dvs. referitoare la posibile fraude pe site-ul okazii. In acest sens va invit la sediul nostru din mun. Bucuresti, Sos. Stefan cel Mare nr.13-15, sector 2,in vederea lamuririi mai multor aspecte referitoare la aceasta sesizare.
    Daca nu puteti sau nu doriti sa va prezentati, va rog sa detaliati modalitatea in care ati fost fraudat precum si un eventual prejudiciu suferit. De asemenea, va rog sa imi comunicati un numar de telefon la care puteti fi contactat.
    Va multumesc.
    Cu stima,
    Paul Roman
    Inspector principal de politie PAUL ROMAN
    Inspectoratul General al Politiei Romane
    Directia de Combatere a Criminalitatii Organizate
    Serviciul de Combatere a Criminalitatii Informatice
    Adresa: str. Stefan cel Mare nr.13-15, sector 2, Bucuresti
    Tel.021.208.25.25 int.26782
    Fax.021.310.04.19
    Mobil: 0743.163.634
    FRÁUDĂ, fraude, s.f. Înșelăciune, act de rea-credință săvârșit de cineva, de obicei pentru a realiza un profit material de pe urma drepturilor altuia; hoție. ♦ Sumă sustrasă prin înșelăciune, prin defraudare.
    FRÁUDĂ s. (JUR.) delapidare, escrocherie, hoție, (livr.) malversație, (fig.) mâncătorie. (A comite o ~.)
    – invita infractorii de la okazii; si pregateste si niste lanturi…si catuse…daca esti capabil…adica fa-ti treaba pentru care teoretic esti platit; din bani publici…
    Deci okazii are un regulament; infect abuziv, ilegal, de tip mafiot…nu conteaza; o sa-l luam drep etalon si litera de lege; si o sa lucram cu materialu clientului; si tot frauda iese chiar si dupa regulamentul lor atat de ilegal…
    De exemplu…. Daca eu vreau sa bag si sa platesc doar cate poze vreau, inseamna ca asta e dorinta mea si ca atat sunt dispus eu sa platesc; si ei spun ca asa va fi, ei spun ca vei plati pentru cate poze bagi; dar eu demonstrez ca ca tu platesti si de zeci de ori mai mult fara ca sa stii; dar ei stiu, fiindca asa au programat ei softul. Si din moment ce i-am sesizat de mai multe ori timp de 9 luni, pana acum, si ei m-au ignorat continuu….partial, findca au trecut la represalii; mi-au dat in cap pe situl lor…si nu numai…confiscandu-mi abuziv, adica ilegal si banii din cont….pe principiul; facem ce vrem cu banii vostrii; si daca comentati va dam prin gura( sunt zeci de miii de posesori de cont in euro, pe okazii. ro care beneficiara de ‘’serviciile si faciilitatile” oferite de acesta structura mafiota…da lumea n-are curaj sa comenteze; fiinca stie ca legi exista si se aplica corect; numai in alte tari europene…romania e doar si numai in balcani. Vreau sa spun ca mantocaraia asta mafiota, nu e o chestie nevinovata, gen; tata florea vinde seminte pe domeniul public; e o chestie de mare amploare care lucreaza cu banii si conturile a mai multor zecii de mii de persoane….Echivalentul lor in numar atat mare de conturi mai au doar bancile….cu deosebirea ca institutiile bancare au un cadru legal bine delimitat…
    Nu sunt fun geniu; da banuiesc sigur ca doar o institutie de stat acreditata de lege ; poate pune sechestru pe orice inclusiv pe cetateni; si pare a avea o mare legatura doar cu justitia.
    A devenit okazii judecatorie sau tribunal? Ca eu n-am gasit fun articol de lege care sa prevada asta. Ce lege ii da dreptul acestei structuri mafiote sa-si aroge putere judecatoreasca. Adica sa-ti ceara sa ai si sa bagi bani in cont la ei; dar sa nu ai posibilitate sa-i recuperezi; daca te razgandesti, daca te muti pe alt site; sau daca te suspeneda ei cu sau fara motiv. Okazii este o structura ilegala, abuziva; care iti cere bani in avans pentru niste servicii care trebuie platite; dar care isi rezerva dreptul de a le mai si efectua… structura abuziva care funtioneaza pe pe principiul; dai banii obligat; si la revedere…ciocu mic… ca te facem varza… Cine ne protezeaza pe noi, ca cetateni platitori de taxe si impozite fara numar, de structuri mafiote cu comportament abuziv si dictatorial gen okazii…ca eu caut institutia de 1 an, si tot n-am identificato inca? Traim intr-o lume de cretini ; in care problema nationala e cum sa taxam vrajitoarele…..Da netu ma frate….netu ….unde se face , desface ; negocieaza; vinde sau absolut cumpara orice; unde sa mutat totu. cui ii ramane; pa astia cine ii disciplineaza; vrem sa aplicam legea cu vrajitoarele; da cu mafia informatica ce ne facem; ca-s banii multi aicea…conturi…reclame…inchiriere de spatiu… gazduire… etc. De astia cine se ocupa? Astia e in afara legii? Astia e noul Caritas sau FNI?
    Mai merge cu deastea in 2010; se mai permite asa ceva?…se pare merge cel putin la greu…

    – Totusi 8 luni de zile ; pentru accesarea unei sesizari; e prea mult in orice stat european; repet: e vorba de faptul ca au fost necesare 8 luni doar pentru a i se repartiza cuiva o plangere…. 8 luni e prea mult pentru orice stat european chiar si pentru a solutiona la propriu sesizarea….in finlanda sesizare- solutionare in medie 30 de zile..

    – Mai misterios si mai ciudat e faptul ca dupa 8 luni de la sesizare; se gaseste totusi cineva sa raspunda….de ce acum dupa 8 luni si nu dupa 1 dau 2 luni…sau 15 ani?
    – daca vi sa repartizat sesizarea mea…inseamna ca ati primit si cd-ul explicativ…si rezulta ca una din metodele de fraudare practicate de okazii…va este deja accesibila.

    -Deci, am pretentia ca sunt oarecum un cetatean european; sau macar unul posibil dupa decizia comunitatii europene… si vreau sa fiu tratat ca atare…
    – Deci; nu trebuie sa fiu un geniu; nu trebuie sa am obligatoriu un grad ridicat de educatie; nu trebuie sa am o anumita orientare sexuale; e suficient sa exist si sa fiu cetatean roman nu doar european;….viu si cetatean sunt sigur….Care este istitutia platita din banii publici care, adica banii nostrii ; care daca nu ne protejeaza de sisteme mafiote; macar ar trebui sa o faca? Ca doresc sa o dau in judecata…fiinca asta chiar se poate? Daca trimiteam pe marte o petitie….tot primeam un raspuns dupa 8 luni( eu am trimis 3 sesizari acum 8 luni; 2 online, si una prin posta romana; toate facute in prezenta si cu concursul unor martori….adicale pot proba ca le-am facut…si ca nu sunt o fantezie de a mea…)

    In 8 luni se pot construi si piramide…Ce scoala faceti la militie; de aveti nevoie de 8 luni pentru a deslusii o petitie?…. Si ca s-o pricepeti cate luni sau cati ani va mai sunt necesare sau necesari;… si alti cati ani va sunt de trebuinta pentru solutionare…? Probabil invatati sa fiti cat mai buni infractori penali; gen cioaca cu elodia; cioaca fiind intradevar un produs foarte reusit, al scolii romanesti de politie….si din pacate nu e singurul…nici macar ultimul…

    I

    -Am pretentia sa fiu aparat si protejat de chestiile astea gen netbridge…din care face parte okazii
    Bun; in lumea civilizata; pentru fiecare chestie exista si o autoritate de reglementate sau de disciplinare… Ai o problema, o sesizezi; si se va rezolva… asta in alta tara…Am o intrebare legitima; tinand cont ca suteti o institutie bugetara; platita din banii nostrii; in afara de a vinde droguri, a lua mita, a impusca oameni aiurea pe strada; a si masacra stintific nevasta; gen elodia etc; militia se mai ocupa si cu chesti normale; adica ceva pentru care a fost proiectata? Ca de la stiri cam asa arata in mare….cam asa se vede…
    – Exrocheria asta abuziva si ilegala dupa orice standard european; care se numeste okazii; din moment ce lucreaza cu oameni si cu banii acestor oameni; ar trebui sa respecte si sa aplice legile europene…
    – Deci, am fost fraudat cu minim 25 de euro; atata am reusit eu sa identific pana acum ; ca fiind frauda; 20 euro mi-au fost luati prin softul lor programat sa fraudeza…
    Adica; te fura cu pozele; care nu sunt gratuite…..de exemplu tu bagi doar 2, dar in final dar poti platii si pentru 20… si aceste mici ciordeli; daca se fac la multe licitatii si in multe luni sau ani si de la multi utilizatori; ca okazii are zeci de mii…se strang bani frumosi…
    – E ilegal si conform regulamentului lor infect; care prevede ca ca nu exista ciordeli ascunse; si ca pletesti doar ce bifezi si comisioanele aferente…
    Eu ma refer doar la vanzatori aici; fiindca ei sunt cei care cotizeaza si sunt sursa de fraudare; findca au banii de dat…chiar si fara sa stie ca li se iau…. oricum nu au alta alternativa..
    Ca sa fiu mai clar ; daca eu bifez 2 poze ; si daca ei imi spun ca am de platit 2 poze ; inseamna ca la final trebuie sa platesc doar 2 poze si nu 10 sau 15; deci daca amandoi suntem de acord ca trebuie sa platesc 2 poze; de ce ei imi iau fara ca eu sa stiu, bani pentru 15 poze de exemplu… dupa mintea mea asta se chiama frauda; atunci cand tu te servesti din; contul meu; dupa bunul tau plac; si asta nu e prevazut nici macar in regulamentul tau abuziv… Si cand de ”facilitatea” asta, beneficiaza zeci de mii de utilizatori; si cand tu ii anunti ca poate au softul varza, iar ei iti raspund ca asa e normal sa fie; si in afara de sicane si teroare pe net( tu bagi licitatii..ei le sterg…iti suspenda cotu cateva zile…apoi iti sterg toate licitatiile…etc..etc); nu te alegi cu nimic; si te scuipa abuziv de pe site ; findca ai avut tupeul sa comentezi, si ca tu vrei doar sa nu fi fraudat si furat dupa bunul lor plac, si vrei doar ca ei sa modifice softul masluit. Au si astia de la okazii, in comun ceva cu autoritatiel romane; de la prima sesizare facuta acum 8 luni si intr-o parte si in alta ; nu sa schimbat absolut nimic.
    Deci 20 de euro mi-au furat cu pozele; platite ca suplimentare dar ele nu existau defapt; 5-6 euro mi-au furat conform regulamentului lor infect; ca daca iti inchid contul, ca de exemplu abuziv, cum au facut cu mine; fiindca am avut tupeul sa comentez; trec banii tai pe numele lor; adica pun sechestru pe banii tai…ca asa vrea muschi lor… Cine le da lor autoritatea sa pun sechestru pe banii oamenilor? Normal iti trebie un mandat de sechestrare; confiscare etc. Astia chiar sunt de capu lor si legile europene sunt inconsistente; si ei pot teroriza lumea; cu sensul de a talharii; fara a da socoteala legilor fie ele si cele roamnesti? Daca erea manopera lu fane spoitoru, intelegeam… ca cine dracu te pune sa te combini cu fane spoitoru? Dan nu e domne a lu fane; pare o mantocarie aparent legala si corecta…am spus aparent..…Vad ca chitaie astia din guvern de bani; sa intre domne si pa net mai bine ; ce e bani si frauda la greu aici; cica sa mutat comertu si frauda in proportie de 95% pe net si netbrigge are o felie foarte mare….cea mai mare… Taxezi invalizi; taxezi muritori de foame; da…. mafioti deastia nu taxeaza nimeni…oare de ce? Am si eu o curiozitate; pa astia cine ii controleaza; cine ii contabilizeaza; ce taxe si cat platesc la stat; ce si cati bani spala astia….etc? Deci dupa mintea mea; in momentul in care tu ”oferi” niste servicii platite; deci lucrezi contra cost ; pe banu cetateanului; trebuie sa respecti niste legi, niste chestii financiare. Adica e cineva capabil sa le faca un bilant contabil corect acestor infractori?… ma tem ca nu..

    Deci, eu am facut teste periodice de la prima sesizare a mea catre ei; si nu au modificat softul; am observat aceasta chestie acum 1 an si ceva; dar nu am sesizat-o; fiinca nu ma credeam inca don chihote…si nu vroiam sa devin ridicol( dupa standadul romanesc, ati cere drepturile legitime inseamna a fi cel putin ridicol…daca nu chiar nebun…fiinca nu ai nici o sanse…. da mai nou te poti plange si la alte porti…cele europene…si acolo chiar ai sanse…) Daca softul e original. vechi de acum cativa ani, se poate deduce ca fraudeaza de cand sa intodus plata…la ei.
    Telefon nu folosesc; merge si meilu; iar sa vin la militie; n-am timp de pierdut aiurea…fiinca stiu ca nu exista dici un interes in a solutiona chestia…8 luni doar ca sa citeasca petitia….cam fo 500 de ani sa o rezolve cineva ….nu cred ca asi apuca clipa….ca-s un simplu muritor….Cand oi avea timp si bani o sa dau in judecata personal, statul roman si nu numai aici ci si in zona civilizata…de-i zice europena; cu martori, cu probe si cu pagubiti; momentan am deja un proces pe rol si imi ca ia toti banii; si mai am unul in proiect ; ambele cu statul roman pentru niste imobile. Deci doua metode de coirdeala probate folosesc; in principal ei cei de la okazii; una cu pozele; si a doua cu confiscarea banilor( eu am fost norocos, mai aveam 6 euro in cont; altii mai avea 99… si au pierdut mai mult). si mai suspicionez si ceva frauda de natura fiscala; adica ei trebe sa plateasca si un procent legal ; la stat, calculate correct, ca la toata lumea…asa ar trebui sa fie…
    Singurul lucru care il mai pot face; e sa va trimit, cand am timp, un cd cu metoda de fraudare prin soft programat; cd care sa contina avi explicativ cu test de acum 8 luni si altul de acum 2 saptamani; copie mail ca am reclamat acum 8 luni la ei; si n-au schimbat softul cu unul corect. Sau daca ai cunostinte minime de tastatura…le iei de la mine din share din retea… unde o sa pun si chestia asta acum. Deci care e principiu de fraudare? E simplu; e ca la un supermarchet; tu bagi in cos obiecte; le citesti la un aparat; si arata un total de 75; te duci la casa iti cere 75; platesi cu cardu; da ei iti iau fara sa stii 375 de exemplu; chestia asta se chiama frauda sau eroare. eroare daca se inampla fara ca magazinu sa aibe vreo vina; si frauda daca cineva ii anunta si ei o mai practica chiar si dupa 8 luni la greu…
    Eu inteleg ca sunt interese financiare acolo mari…da legea…legea….institutiile… platite de noi unde e?
    Erea si inainte o gluma militia….da,… decand cu elodia versus cioaca…e doar manual de comedie…
    Am o mica nedumerire…coletul cu confirmare de primire… a facut, conform datelor postei romane 2 zile pana la voi…restul de pana la 275 de zile cu ce sa ocupat….? Are militia romana, un regulament, un termen de solutionare sau de accesare a petitiilor persoanelor, solicitantilor, locuitorilor, petitionarilor sau a cetatenilor indreptatiti….daca da …care este acesta?….refuz sa sa cred ca este de minim 8 luni….E militia in refuz de munca si noi nu stim nimic…

    |

    Mai exista si autosesizare….va dau voie sa va autosesizati…..aveti dreptul…si atunci nu aveti voie de nimeni…..ca sa ma intelegi…de exemplu iti faci un magazin…..si te-ai dus dracu…sa vezi ce de controale. si nenorociri vin pa capu tau de zici ca-i sfarsitu lumii… militie , sanepid, pompieri, veterinari, cosumatorului etc…..si nu-i chemi tu…vin ei singuri… Da pa astia cu netu care lucreaza tot cu lovele si , adica face operatiuni financiare…vinde fantasme pe euroi, cine ii contoleaza…cine ii supervizeaza….ce autoritate ii pastoreste ????


Lasa un comentariu